Gyakran ismételt kérdések
Miért nem kapok rendelés visszaigazolást emailben?
Ha valótlanul adtad meg a szállítási címedben szereplő email címet, vagy az email postafiókkal ideiglenesen probléma fordul elő, vagy egy másik email postafiókodban keresed a visszaigazolásunkat, mint amit az aktuálisan kért szállítási címedhez megadtál, akkor elképzelhető, hogy a rendelés visszaigazolást sem kapod meg. Ügyelj rá, hogy a címet pontosan add meg, illetve, hogy az adott postafiókban mindig legyen szabad hely, vagyis ne teljen be. Sajnos a webes alapú postafiokók esetében a szolgáltatók túlterheltségének függvényében a kézbesítés pár másodperctől akár órákig is terjedhet.
Miért van több szállítási címem?
Több címet is rögzíthetsz a Saját adatok menüben. Így akár a munkahelyedről, otthonodból, barátodtól is egy kattintással rendelhetsz. Más-más címekhez más-más telefon vagy email cím is tartozhat.
Miért van külön megjegyzés az ételekre és külön a címre vonatkozólag?
Az ételekre vonatkozólag már azok kiválasztása után tehetsz megjegyzéseket, mint például: "extra sajttal", "szeletelve", "paprika nélkül", stb. Az ételek kiválasztása után következik a szállítási cím választása, amelyhez szintén tartozik megjegyzés, ez már lehet előre elmentett. Ide a kiszállítással kapcsolatos információkat várjuk, például: "A kapucsengőn a név:XY", "Kérem dudáljon!", "A folyóson balra", stb.
Honnan tudhatom, hogy biztosan beérkezett a rendelésem?
Ha rendelésed sikeresen leadásra került, a rendszer automatikusan küld Neked egy visszaigazoló e-mailt. Ebben megtalálod a saját adataidat, a rendelt tételeket, és egy rendelés számot, amire hivatkozhatsz a kiszállító étteremnél, ha kérdésed vagy problémád van a rendeléssel kapcsolatban.
Fizethetek-e bankkártyával az online felületen?
Igen, oldalunkon bankkártyás és online SzÉP-kártyás fizetésre is van lehetőség.
Nem találom a címemet a kiválasztható utcák között. Mit tegyek?
Ebben az esetben jelezd felénk a hiányosságot erre a címre, és mi hamarosan felvesszük címjegyzékünkbe a hiányzó utcát, amennyiben szállítunk oda.
Nem tudok rendelést leadni, azt az üzenetet írja a rendszer, hogy nincs olyan címem, amire jelenleg szállítanak. Mit tegyek?
Valószínűleg nyitvatartási időn kívül próbálod leadni a rendelést, ezért nem sikerül. Azt, hogy melyik étterembe mikortól tudsz rendelni, ide kattintva tudod megnézni.
Kérhetek utólag ÁFÁ-s számlát a rendelésről?
Nem. Kérjük, hogy ÁFÁ-s számla igényedet a rendelés leadásakor jelezd, mert utólag ÁFÁ-s számlát nem áll módunkban kiállítani.